www.youtube.com/c/FundacjaEduPl_Filmy

Zasady zapisów

Aby uczeń mógł przystąpić do Młodzieżowej Olimpiadzie Wiedzy o Społeczeństwie, w jego szkole musi zostać powołana 3-osobowa Komisja Szkolna.

Rejestracja do Młodzieżowej Olimpiady Wiedzy o Społeczeństwie przebiega w dwóch etapach:

  1. Elektroniczna rejestracja poprzez formularz opublikowany na stronie internetowej Olimpiady oraz na stronie panel.mowos.pl. Podczas rejestracji będą potrzebne następujące dane:
    • pełne dane szkoły (nazwa, adres, numer telefonu i faxu, adres strony internetowej, nazwisko i tytuł naukowy dyrektora szkoły);
    • skład Komisji Szkolnej (dane osobowe 3 członków Komisji, w tym Przewodniczącego oraz ich tytuły naukowe);
    • dane osoby zgłaszającej (w tym numer telefonu kontaktowego i adres e-mail);
    • orientacyjna liczba zawodników biorących udział w Olimpiadzie.
    Po dokonaniu rejestracji należy wydrukować formularz w dwóch egzemplarzach.
  2. Wysłanie jednego wydrukowanego i podpisanego zgłoszenia (listem poleconym, priorytetem) na adres Komitetu Głównego Olimpiady w terminie podanym w harmonogramie bieżącej edycji Olimpiady. Drugi egzemplarz zgłoszenia przechowuje Komisja Szkolna.

Komisja pobiera zgody na przetwarzanie danych osobowych dla osób niepełnoletnich i przekazuje uczniom wyznaczając termin zwrotnego przekazania Komisji podpisanych zgód. Zgody wszystkich zawodników Komisje Szkolne powinny pozyskać od uczniów do dnia eliminacji szkolnych, czyli 12 grudnia br.

Zgody na przetwarzanie danych osobowych zawodników dostępne są tutaj.

Najczęściej zadawane pytania:
[Kliknij kursorem myszy na pytanie, aby otrzymać odpowiedź.]

  1. Moja szkoła brała udział w poprzedniej edycji Olimpiady. Czy muszę rejestrować ją od nowa?
    Do każdej edycji Olimpiady obowiązuje oddzielna rejestracja. Podczas rejestracji zostanie założone nowe konto szkoły (obowiązujące w bieżącej edycji Olimpiady) oraz login i hasło umożliwiające zalogowanie się do konta.
  2. Czy opiekunem merytorycznym zawodnika może być osoba, która nie jest członkiem Komisji Szkolnej?
     
  3. W wydrukowanym zgłoszeniu pojawił się błąd w adresie e-mail osoby zgłaszającej. Co należy zrobić w takiej sytuacji?
     
  4. Na podany adres e-mail w zgłoszeniu szkoły nie doszedł e-mail aktywacyjny. Co należy zrobić w takiej sytuacji?
     
  5. Rejestracja została zakończona przed wydrukowaniem „Zgłoszenia szkoły”. Co mam zrobić w takiej sytuacji?
     
  6. Nie mogę zalogować się do konta szkoły. Co należy zrobić w takiej sytuacji?